Добрый день, Наталья,
по вашей рекоммендации обратились к мед. психологу (центр Медилекс). Она нам дал такое заключение (ниже). Помогите сориентироваться - ребенок просто невоспитан и поэтому не хочет заставлять себя учится (как сказала врач - характер) или ... Сказал врач, что вроде дискалькулия есть, но она не ставит этот диагноз т.к. он отнимать-прибавлять может на бытовом уровне, а все что сложнее требует больших усилий. В общем чувствую себя "ужасной мамой". Заранее благодарю.
(11р,9міс; ЗОШ, 6кл )
Висновок психолога, від 17.07.2014р.
Звернулися зі скаргами на складнощі в навчанні: проблеми із засвоєнням шкільних знань з математики (не осмислює задачі), письма (помилки, путає букви), та читання (повільно читає, погано осмислює прочитане); складнощі з самоорганізацією та самодисципліною, невпевненість в собі (часто називає себе невдачником), порушення дисципліни в школі; психосоматичні прояви (нудота, болі в животі на уроках, нейродерміти).
В ситуації обстеження контактний, легко осмислює інструкції, старанно виконує завдання.
Загальний темп простої сенсомоторної координації здійснюється в достатньому темпі без ознак виснажливості психічних функцій.
Увага, пам'ять, інтелектуальні процеси без відхилень. Проте, незважаючи на достатній рівень інтелектуальних процесів спостерігаються складнощі з виконанням завдань арифметичного субтесту, а також слабкість абстрагуваннь, не виключено, що як наслідок деяких складнощів імпресивного мовлення – дитина постійно перепитує, краще розуміє при більш повільному темпі мовлення.
Коефіцієнт інтелекту за даними тесту Векслера (редакція Гільбуха):
IQ- значення
вербальний інтелект 115
невербальний інтелект 115
загальний інтелект 109
(норма: 85-160)
Протиріччя між скаргами матері на складнощі з засвоєнням шкільної програми та результатами тестування потребують до обстеження в логопеда, педагога, та диференціації з порушеннями мотивації до шкільного навчання.
Таким чином, дані обстеження вказують на достатній розвиток інтелектуальних функцій, сповільнене засвоєння шкільної програми неясного ґенезу.
Рекомендовано: консультація логопеда (специфічні порушення шкільних навичок з письма, читання ?), педагога (рівень шкільних досягнень), корекція виховного впливу спрямована на зміцнення мотивації до навчання, поведінкова психотерапія.